Νέο επίγραμμα από την Αιδηψό
(Nouvelle épigramme d’Aidepsos | A New Epigram from Aidipsos)
Ιωάννης Καλλιοντζής Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Ιστορίας και Ψηφιακών Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ιονίου Πανεπιστημίου
Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί στα ελληνικά.
Το Επιγραφικό Μουσείο (ΕΜ), το Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (ΕΙΕ/ΙΙΕ) και η Γαλλική Σχολή Αθηνών (EFA) επανεκκινούν, ύστερα από πενταετή σχεδόν διακοπή, το «Επιγραφικό Εργαστήριο», το σεμινάριο επιγραφικής που πραγματοποιείται μια φορά το μήνα στο Επιγραφικό Μουσείο. Στο πλαίσιο του Επιγραφικού Εργαστηρίου μελετητές και μελετήτριες θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάζουν νέο αδημοσίευτο επιγραφικό υλικό σε προχωρημένο στάδιο μελέτης ώστε να λαμβάνουν από τους και τις συναδέλφους τους ανατροφοδότηση για την ολοκλήρωση των μελετών τους σε κλίμα επιστημονικής συνεργασίας.
Le Musée épigraphique (EM), l’Institut de recherche en histoire de la Fondation nationale hellénique pour la recherche (IHR/NHRF) et l’École française d’Athènes (EFA) font revivre après une éclipse de près de cinq ans l’« Atelier épigraphique », le séminaire épigraphique qui se tient une fois par mois au Musée épigraphique. Dans le cadre de l’« Atelier épigraphique », des chercheurs et chercheuses auront l’occasion de présenter du matériel épigraphique inédit à un stade avancé de l’étude, afin de bénéficier, dans un esprit de collaboration scientifique, du retour constructif de leurs collègues pour l’achèvement de leur travail.
The Epigraphical Museum (EM), the Institute of Historical Research of the National Hellenic Research Foundation (IHR/NHRF), and the École française d’Athènes (EFA) are relaunching, after almost five years of interruption, the “Epigraphical Workshop” — the epigraphy seminar that takes place once a month at the Epigraphical Museum. Within the framework of the Epigraphical Workshop, scholars will have the opportunity to present new, unpublished epigraphical material at an advanced stage of study, in order to receive feedback from their colleagues and complete their work in an atmosphere of scholarly collaboration.
